Klachtenregeling /privacyreglement
Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bv, dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken.
Dit kunt u doen door het klachtenformulier in te vullen en in te leveren. Eén van onze huisartsen neemt u klacht dan in behandeling.
De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op u klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht laagdrempelig voorleggen aan de SKGE.
SKGE, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven. Tel: 088 022 91 90 WWW.SKGE.nl
Tevens ligt er een privacyreglement en een folder van de SKGE ter inzage bij de balie.
U kunt hier de privacyverklaring downloaden
for an English form privacy regulation of our practice click here